Véradás, mint márka

A véradás 2014 előtt a Magyar Vöröskeresztnek "csupán" egy tevékenysége volt, nem pedig egy önálló márkája. A márkává válás első lépéseként ügynökségünk tervezett egy logót:

Második lépésként egy külön weboldalt készítettünk, ahol az esztétika helyett a funkcionalitás kapta a fő hangsúlyt. A weboldalon – azon felül, hogy általános információkkal is szolgálunk a véradásról –, lehet keresni a soron következő véradások helyszínei között is, illetve a véradók megoszthatják egymással saját történeteiket is. A weboldal elérhetősége: www.veradas.hu

Ezen felül EPAM egy mobilalkalmazást is fejlesztett, ami szintén tovább erősítette a márkát.

Egységes arculattot kaptak a közösségi média oldalak is, megjelentek a különböző "véradás" termékek: úgy mint a vászontáska vagy éppen a karácsonyi szaloncukor; és az Országos Felsőoktatási Véradóverseny népszerűsége is töretlen...

Természetesen a rendszeres "taktikai" kampányokra továbbra is nagy szükség van, a különbség azonban az, hogy ezek a kampányok már a Véradás, mint márka égisze alatt valósulnak meg. És így talán még nagyobb figyelmet tudnak a kapni a Magyar Vöröskereszt egyéb karitatív tevékenységei is. 

 


Vissza