Ügyfél:
Magyar Egyetemi és Főiskolai Sportszövegség
A kampány célja:
Mozdítsuk meg a diákokat, és hívjuk fel a figyelmüket a rendszeres testmozgás fontosságára, előnyeire.
Kreatív koncepció: Legyen sikerélményed a sportban.
Ötlet: Győzz le egy olimpikont - az általad választott sportágban!
Megvalósítás: Három magyar olimpikon kihívást intézett a diákság felé: a vállalkozó szellemű diákok az általuk választott sportágban mérkőzhettek meg velük. A diákok a #mozduljra hashtag használatával hívhatták ki a sportolókat.
A kampány nyitórendezvénye a Hősök terén volt, ahol Cseh Laci kosarazott, Joó Abigél pedig tollasozott és pingpongozott kihívóival.
Összefoglalók az eseményről:
http://www.petofilive.hu/video/kosarasok-leptek-el-a-hosok-teret/#
http://www.m4sport.hu/2016/05/05/cseh-laszlo-a-hosok-teren-kosarazott/#
Ezen felül közel 100 000 darab, helyi sportlehetőségek kedvezményes igénybevételére jogosító kuponfüzetet osztottunk ki egyetemeken és főiskolákon.
A programnak külön weboldal is készült, melynek megjelenését ügynökségünk tervezte:
www.mozduljra.hu
Társügynökség: Iskolamarketing média