2017 mozgalmas év volt a márka számára. 25 éves magyarországi történetének során először futott tévéreklámja, és egy teljesen új helyi fejlesztésű kommunikációs platformmal jelentkezett. Hiszen minden háziasszonynak és háziúrnak tudnia kell, a Meggle termékportfóliójában mindent megtalálnak, amire csak szükségük lehet a sütéshez és a főzéshez is.
POS kampányt indítottunk.
Fejlesztettünk végre egy gusztusos recept weboldalt, ahol a recepteken túl bevásárlólista kezelő funkciót is elhelyeztünk. Az már csak a hab a tortán, hogy az aktuális (országos és lokális) promóciók is itt futnak.
Tovább dübörög a word of mounth kampány is – ahol Meggle Főkóstolónak lehet jelentkezni – nagy sikerrel. Főkostolóink, véleményvezéreink a márka kommunikációjának immár megkerülhetetlen sarokpontjai - ők azok, akik először értesülnek újdonságainkról, és ezen felül is számtalan aprósággal kedveskedünk nekik.
Mint például ezzel a köténnyel, melyet először ők kaptak kézhez, majd később a nagyközönség számára is elérhetővé (megnyerhetővé) vált.
Ősszel pedig országos promóciót indítottunk, végre egy igazán komoly fődíjjal.
#mostfolio2017