AL-KO image kampány, avagy hogyan lesz egy fűnyíró szexi?

Kampánycél:
Az AL-KO kerti gépek, ezen belül is a fűnyírók és a robotfűnyírók népszerűsítése. A gépek magas minőségének és elegáns megjelenésének hangsúlyozása.

Kreatívkoncepció:
A minőségi kertápoláshoz minőségi kerti gépekre van szükség. A férfi érezni akarja a gép erejét, szimbiózisba lépni vele, és ember és gép együtteséből hozni ki a maximumot, de ezen felül a formatervezés sem elhanyagolható szempont – mint az autóknál.

Mutatjuk az óriásplakátot:

Itt azonban még nincs vége. Tavasszal filme(ke)t forgattunk, hogy népszerüsítsük a márkát, bemutassuk őket esztétikailag, illetve hangsúlyozzuk német eredetét.

A sorozat első epizódja egy figyelemfelkeltő teaser film volt, mely a német minőséget és a kerti munkát, mint életérzést fejezi ki.

 

Egy hétre rá pedig megérkezett a teljes Rasenmähen reklámfilm is

Produkciós cég: Mark&Merit
Rendező: Lóth Balázs
Utómunka: Studiolamb​
 


Vissza