Kampánycél:
Az AL-KO kerti gépek, ezen belül is a fűnyírók és a robotfűnyírók népszerűsítése. A gépek magas minőségének és elegáns megjelenésének hangsúlyozása.
Kreatívkoncepció:
A minőségi kertápoláshoz minőségi kerti gépekre van szükség. A férfi érezni akarja a gép erejét, szimbiózisba lépni vele, és ember és gép együtteséből hozni ki a maximumot, de ezen felül a formatervezés sem elhanyagolható szempont – mint az autóknál.
Mutatjuk az óriásplakátot:
Itt azonban még nincs vége. Tavasszal filme(ke)t forgattunk, hogy népszerüsítsük a márkát, bemutassuk őket esztétikailag, illetve hangsúlyozzuk német eredetét.
A sorozat első epizódja egy figyelemfelkeltő teaser film volt, mely a német minőséget és a kerti munkát, mint életérzést fejezi ki.
Egy hétre rá pedig megérkezett a teljes Rasenmähen reklámfilm is
Produkciós cég: Mark&Merit
Rendező: Lóth Balázs
Utómunka: Studiolamb